16/4

Hej!

Här var ett tag sen man skrev! Har varken hunnit eller haft ork.. Just nu är jag sjuuuuuuukt skoltrött! Dagarna består av plugg, men ändå känner man sig stressad när sista inlämnings dag är :/

Det har varit påsk sen sist jag skrev! Det har blivit mycket påskmat och påskgodis! Gött!
Började med påskmat på långfredagen, då var vi hos Kerstin och Anton var också med, sötnos va han åt! :) Lördagen var vi tjejer ute och Micke var på Elmia. Söndagen var lugn på påskmat!
Måndagen var vi hemma hos mamma och pappa och åt mat, alla barnen kom då! Full fart med andra ord! =)

Resten av veckan har det pluggats och varit i skolan, likaså idag! Efter skolan ska jag vara barnvakt åt Anton! Och mamma åt Elna och Alva. Så då blir det full fart igen! Skönt att slippa sätta sig med böckerna direkt efter skolan, det får ja göra ikväll när ja ska till SIri för att se om vi kan bli nått klokare på matten!! :/ bläääääääääää. Mitt VG i matte kan ja glömma, så nu går ja kvar på matten, kan va bra att repitera lite :P


Nej nu ska ja duscha, sen skola!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0