17/4

Uppdatering idag igen!! Kors i taket!

Varit i skolan idag och pratat betyg i Svenska! VG rakt igenom! Gött!! Svenska gillar vi, inte mattte!!!!! :)
Idag har jag bestämt att inte plugga! Gör det på söndag istället! Räcker med skola för idag känner ja! Ska till skolan snart igen för att ha Matte, sen är det helg!!

Imorgon ska ja jobba mellan 9-21.30! Bra pengar! :)
När jag kommer hem från skolan blir det att städa hos tjejerna och i lägenheten! Helgfint! Efter det blir det belöning! Pizza!!! :)

Grattis Elin till Körkortet!!

Nog med uppdatering nu!

.

Kommentarer
Postat av: jessica

Ja, det var verkligen läskigt. Eller vi blev inte rädda, men det var bara konstigt. Men efterår fick jag höra av mamma att en kille hängde sig där typ 85, mamma visste vem det var och hans föräldrars stuga låg där. Men det lät inte som en kille, mer som ett barn eller en tjej. Jätteskumt faktiskt..

Ja, jag måste visa någon dag! Vill dit och se om jag hör det igen liksom. Sedan skulle jag vilja veta vad klostret låg ifall det finns något kvar av det :D Vad kul att du fick VG! :D

2009-04-20 @ 17:17:02
Postat av: Marie

Nice med VG emelie :D ligger jag med på :P

2009-04-20 @ 18:54:32
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0