21/4

Imorgon åker ja till Ullared! Kuuul! =)

Idag har det varit mycket tårar, väldigt jobbigt! Men skönt nu i efterhand när vi pratat ut om allt! Kära läsare, tro nu inte att det är jag och Micke som haft ett snack, nej. Utan jag har haft det med mamma och pappa! Kan göra en liten sammanfattning till er.
De tycker att ja ska läsa vidare och så för att jag ska ha en stadig grund och ett bra jobb! Ni fattar, de vill mig väl. Men nu är jag så hiiiiimla omotiverad och vill därför inte läsa vidare just nu. Utan nu vill jag bara jobba och tjäna pengar! Jag har inte velat säga det till dom innan att jag inte vill läsa vidare, men idag gjorde jag det. Jag har inte velat säga något till dom för jag trodde dom skulle bli arga (?) hur jag nu kunde tro det.. haha
De ville absolut inte tvinga mig eller så, de trodde att jag själv ville. Så nu ska jag jobba, och hoppas att jag ska kunna få mer jobb på skopunkten! Så ska jag läsa vidare sen när ja känner för det. Så sköönt att bara prata ut om allt detta som jag gått och bärt nu på hur länge som helst! Vet inte varför jag inte vågat säga något innan, jag är knäpp! Men det är absolut in mamma och pappa! Snälla så! Känns otroligt skönt nu! En stor sten som lättat..
Så tack mamma och pappa för att ni förstår! (inte för att de läser detta, men ändå) =)

Imorgon blir det som sagt Ullared! Och jag väntar! Ska upp kvart över tre inatt, så ja ska lägga mig och sova nu! Känner att det behövs! :)

Här Sebbe fick du ett Inlägg, kanske inte så intressant, men det är iaf ett inlägg ;) haha

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det var intressant :D,

Få veta va du tänker och oroar dig över :P.



/Din kära kusin ;)

2009-04-21 @ 22:19:46
Postat av: Sebbe

Det är klart att det är intressant att få reda på vad du tänker på och oroar dig för ;).



/Din kära kusin ;)

2009-04-21 @ 22:21:42
URL: http://www.lotorp.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0