24/4

Ullared var helt underbart! :) Handlade en hel del, inget onödigt i mitt tycke!! Gardiner, lampor, present till Micke, schampoo, balsam, tvål, ansikstvätt, och lite mer av sånna saker, bästa köpet iår blev iaf mina två linnebyxor! ett par vita och ett par beiga endsat 99 spänn styck! Det var dom lätt värda! :)

Idag har jag varit i skolan, och gjort tre smörgåstårtor tills imorogn när Micke fyller år! Kommer massa släkt hit, så vi har fixat hit ett bord och massa pallar! Så nu ska ja städa råttornas bur tänkte jag så det är fint hos dom tills imorgon! :)
På kvällen imorgon blir det fest, jag ska inte dricka nått eftersom jag ska jobba på söndag morgon, men jag går nog ut ändå, kan va lite kul ibland! :P

Nej nu är det bäst ja sätter igång så jag är klar med buren tills Micke kommer hem från sin match!


Hejdå!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0