26/4

Igår fyllde som sagt Micke år!
Började med att hans släkt kom hit och fick smörgåstårta och fika, lite rörigt och så med mycket folk i en liten lägenhet. Men det gick skapligt ändå! Min sida kommer lite senare för att fira Micke! Blir bra! :)
Efter släkten gått kom kompisarna, fullt hus och då menar jag fullt hus blev det!! Herregud! Tur att vi hade lånat Linas alla pallar, blev många extra sitt platser! Jag var nykter men det var kul ändå =) Efter alla gått ut var Becka och Emma kvar för att hjälpa mig städa! Vi började plocka ihop alla flaskor och burkar, sen skulle vi åka till returpunkten, men när vi kom ner för halva trapphuset hade någon av Mickes "kompis" hällt öl ner för heeeela trapphuset! Det bara stank!!! Så vi fick ställa allt utanför sen upp och hämta mopp och vatten för att sedan börja moppa hela trapphuset! Det mest gick nog bort, men inte det som hade kommit på alla mattor på väg ner. Så det lär nog Micke få klagomål på! Idiot säger ja bara till den som gjorde det! Jag var flyy förbannad igår efter detta! Är fortfarande arg! Dessutom hade någon sönder våran bästa duschhandduk som är köpt i Ullared! Så nu måste jag vänta ett år innan ja kan få köpa en ny!!!!!!!!!!!!!! :@
Moppat golv och städat toan gjordes också inatt.Sen kollade vi på tv men jag somnade, vaknade sedan klockan fem i morse, då var det ljust här i vardagsrummet. Så då gick jag in och la mig, och vaknade nu halv tio igen!

Idag är det jobb som gäller! mellan 12 och 4! Tur att det inte är så länge, måste hem och plugga efter jobbet!


Hejdå!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0