6/4

Hej!

Nu har jag har börjat min vårstädning. Igår putsade jag fönstret i köket och satte upp nya gardiner. Idag putsade jag fönstret i sovrummet och satte upp nya gardiner. Tog även ner de gardiner ja satt upp i köket. Blev inte så nöjd med de andra! Ovant med heel vita gardiner!
Och imorgon kör vi vardagsrummet! Senare blir det grovstädning i alla hörn, men det blir mer framåt Mickes födelsedag när all hans släkt kommer! Innan dess blir det vanliga vecko städningar med dammsuga, damma och moppning m.m.
Har fortfarande inte bestämt vilka gariner ja ska ha i vardagrummet. Kan inte bestämma mig.. jobbigt!!

På onsdag ska ja jobba på Skopunkten och på torsdag ska ja jobba på högbyvägen! Fredag ska jag och Micke vara barnvakt till Anton! Då ska vi även till Rejmyre för att äta påskmat! :)

Nej nu måste ja kolla på spårlöst! :)



byebye then!

Kommentarer
Postat av: jessica

Åh, jag är bra sugen alltså. Grilla lite innan om de tär fint väder och sen dricka lite. (: Åh, jag måste till skopunkten.. Vill ha ett par gladiator sandaler. ^^ KISSES

2009-04-09 @ 19:50:05
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/
Postat av: jessica

hörde nyss att det inte var något förköp till hotellet och att det bara är att dra dit. :)

2009-04-09 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0