OTURSDAG!!

Halloj!
Idag jobbade jag på skopunkten! allt var frid och fröjd. Åkte sedan till innerstan för att köpa en present åt kusin sebbe som fyllt år, tänkte han kunde få den på kryssningen! När jag kommer fram till kassan för att betala finns inte mitt bankomatkort i plånboken! PANIK! Ringde till skois, och där låg det. tur! Skulle sedan åka att hämta det för att sedan kunna åka tillbaka. Så jag åker mot skopuntken igen, och det var sån jäääävla kö överallt, så bilen va dö nära att koka, 95 grader var den uppe i, och en bil kokar vid 100 grader. Så jag fick stanna bilen ett tag, åkte ett tag sen fick jag stanna igen, sen in på skopuntekn hämta mitt kort och åkte för att tanka. Tankade i bilen och satte mig och åkte iväg för att köpa en glass. När jag ska gå ur bilen skulle jag ta min plånbok, som var borta!!! Då hade jag glömt den på macken, så ett gammalt par följde efter mig och gav den till mig! TACK ÄRLIGA MÄNNISKOR!!! att det finns sånna är ju konstigt!
På väg hem stog polisen på nya vägen, det hade bara fattats att jag råkat komma i lite för hög fart med!! Efter detta var jag så gott som gråtfärdig, jag bara orkade inte med mer skit, så present till Sebbe man får vänta! =)


Nu har jag varit hemma och lugnat ner mig, skönt! Har packat lite inför morgondagen, ska på kryssning med släkten!
Återkommer när jag är hemma!


Hejsvejs!

.

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHAHAHA alltså, stackare :/ :D

2009-04-30 @ 15:37:12
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0