27/2

Hallå igen!

Skönt med helg!! Ska bara till skolan mellan ett och tre, sen tar jag helg!! Efter skolan ska jag till systemet och handla lite tills morgondagen! Jag läääängtar! Ska bli riktigt kul imorgon!! (hoppas jag) Men kvällen blir som man gör den!


Ikväll ska jag och Micke mysa tror jag, ta det lugnt, laga något gott att äta kanske? Förslag på något gott? Förutom pizza och kinamat! Men det kan hända att det slutar med en varsin påse mat från resturang peking! Inte helt fel inte!! :D


Kommentarer
Postat av: jessica

Åh, Kina mat! Njam njam! :p Vad kul att du med skaffade en! Ja, jag kan pröva lite! Men då måste du välja en bakgrundsbild, som är det där där blårandiga är nu! Sedan kan du ju mejla bilder, så kan jag kanske göra en header. Fast du får säga hur du vill ha den :D Kisses!

2009-02-27 @ 15:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0