13/6

Hej!
Har inte hunnit uppdatera så mycket denna vecka, det har varit mycket jobb! :)
Men i tisdags efter jag sovit efter natt jobbet så följde jag med pappa till Linköping för att kolla på en båt som pappa skulle byta med eftersom vi ska sälja våran båt. Han som skulle köpa våran båt hade nog inte dåligt med pengar utan det visade sig att han hade ett flygplan! Så jag och pappa fick åka med ett varv! Asså det var så jäääävla coolt! Det var inte samma sak som at flyga vanliga SAS flygplan! Det är var roligare! Vi tre satt där i med skydd för öronen och en liten mic så vi kunde prata med varandra, det är en sak man måste prova! Pappa var som barn på nytt när han fick hålla i ratten och styra flygplanet! :) Helt otrolig känsla!

På onsdagen bar det av till Ikea med mamma! handlade en del som vanligt! :) Torsdag och fredag har ja jobbat hela dagen! Och idag är det styrelsemöte med stugföreningen som jag måste på. Vet inte vad jag ska göra där men alla var tydligen tvugna att komma. Tråkigt! Efter de ska ja till stugan för att klippa gräs och fixa lite! Nya hyresgäster kommer imorogn som ska stanna över midsommar.

Ikväll blir det utgång eftersom det är stundent här i Finspång! Grattis till er studenter! :)

Nej nu ska jag fixa mig!
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0