1/6

Redan Juni! Snart ett år sen ja tog studenten! Var tog de året vägen? Tiden går fort alltså!! Låter som en gammal tant, men går tiden såhär fort så är jag snart en tant.. Herregud!

I lördags var det fest! Först var vi hemma hos Siri, det var jag, emma, siri, jessica och Marie! Det var jätte trevligt! Tycker jag att vi måste göra om!! Efter de tog vi taxi till centrum, masssssor folk på hotellet! Men det var riktigt kul den här gången faktsikt! Brukar tycka det är tråkigt oftast! Men inte denna gång! :) Bra det!
På söndagen sen åkte vi till lotorp för att ira mamma på morsdag! Trevligt!
Idag har ja varit i lotorp med morfar, han är ju här på besök! Han åker hem på onsdag då hade han varit en vecka! Han är sköön! Skarattar sådant åt honom! :D

Idag var det en kille som drunknade i gron här i finspång. Så hemskt alltså.. På ett ögonblicks sekund kan det förändra någons liv. Stackars släkt och vänner till denna pojke. När en sån här sak händer så tänker man att man ska ta vara på sin familj, släkt vänner m.m men det ska man ALLTID tänka! För sen kan det vara för sent.
Nu blev jag lite djup, man får många tankar när sånt här händer..

Borde städa hos råttisarna, men jag har ingen lust nu.. blää
Imorgon är det tvätt och städdag!!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: jessica

nej fy sjutton vad tråkigt det är, :( Ja, det måste vi verkligen göra! Jag tyckte det var jätttrevligt :D Läste om det där med pojken, så hemskt. Jag kommer aldrig bada där. usch! :/ Öh, spökrunda någon kväll? :D

2009-06-02 @ 17:36:28
Postat av: Marina

HEJ EMELIE :D Nu har jag skaffat blogg! Hoppas allt är bra :)

2009-06-04 @ 09:12:30
URL: http://marinasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0