3/6

Idag är det den 3e juni och det är Siris födelsedag! Grattis Siri!! =)

Igår klippte Siri mig, kort i nacken sen har jag två långa "pager" som hänger längst fram som jag kallar det. Om ni som vet hur Emma hårsmar såg ut i håret förut så ser jag typ ut så! :)  Tyckte det var snyggt! Och kul att prova något annat nu än den valiga pagen ja brukar ha! :) Live ovant än, men det tar sig nog! =)

Imorgon ska ja och Micke ut till stugan och styra! Vi ska bla högtryckstvätta alla stenar på tomten, hinner nog inte med alla, men en bit på vägen kanske, vi ska klippa gräs, storstäda inomhus, grilla och myyyysa! :) Ska bli skönt att komma ut dit lite! Kommer hem på fredag eftermiddag/kväll beroende på hur mycket vi hinner imorgon! :)
Nu ska ja lägga mig i sängen och skriva en lapp på allt som ska packas ner i matväg imorgon så vi inte glömmer nått! :)

Hörs på fredag kanske, annars på söndag kväll möjligen, jobbar både lördag och söndag 7-20! Långa dagar men braaaaaa pengar!! =D


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0