9/6

halloj! Nu är klockan lite över halv tre på natten och jag jobbar! Började nio igår kväll och slutar sju nu på morgonen! Det har gått bra än, har kollat på tv och suttit vid datorn, gjort lite bestyr som ska fixas under natten! Lite saker kvar att fixa! :) Imorgon ska jag sova, sen ska jag ev följa med pappa för att kolla på någon båt pappa skulle få eftersom han sålt sin andra.. Trött jag blir, den röda som var såååå fin!!!

På onsdag ska jag och mamma ev till ikea. Alltid lika kul! =) Sen pålördag är vi ett gäng som ska till hotellet och käka, eller så ska vi va hemma hos micke, inget bestämt till 100 än! Men det fixar sig alltid!
För er som inte pratat med mig så blonderade jag håret i helgen, på lördag blev jag orange, och då menar jag orange! Så på söndagen färgade jag igen, detta resultat blev GULT!! så jag fick färga en gång till igår kväll, brunt men det blev lite grönt! Snyggt! Så imorogn ska ja färga brunt en gång till. och när lönen kommer ska ja gå till siri för att färga mig, och ev klippa så slitet som det blev nu efter all färgning!! Jag som var precis nyklippt.. jobbit!!

nej nu ska ja fortsätta med mina bestyr! :)


hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Inte färga så mycket :P haha

2009-06-09 @ 22:00:48
Postat av: jessica

tacktack igen Emelie! Nej, jag vet.. det känns så konstigt! Men jag är så himla glad! Du, du får övningsköra lite med mig i stan, känner mig fortfarande lite osäker för det. Hahaha :D Men spökrundor kan vi åka på när som helst! :D Det känns UNDERBART!

2009-06-11 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0