1/3

Och nu var det mars, redan! :) Kollade i min kalender nyss och insåg att det bara är tre veckor kvar till fjällen!! :) kuuul!

Igår var det som sagt fest! Började med att lite kompisar kom hit, och jag fick några paket! tack mina vänner!! ;):)
Det var trevligt, mina syskon och faster, kusin var också med! Så det var blandad ålder och allt! En liten uppvärmning till hotellet, för där var det verkligen blandning! :)
Träffade många man kände ingen! Sånt är kul! Så Erica om du läser det här! Det var kul att träffas! :) Synd bara att inte Viktoria är hemma så hon också kunde varit med!! :D Men det blir fler gånger!

Jag tog taxi till lotorp inatt så jag kunde hjälpa till att städa idag, jag blev väckt sju imorse när Elna kom in och väckte mig för hon trodde jag var Lotta (elnas mamma) efter det somnade jag om, och sen började Anton köra med sin bil! Och då vaknade jag igen, så då gick jag upp! Men det gjorde inget att dom väckte mig, man kan ju inte bli trött på dom, eftersom dom är ju så söta!
Så jag gick upp vid halv åtta och käkade frukost, och så började vi städa efter gårdagen! Så nu är allt klart, bara datorn som ska upp!

Ikväll blir det Beck och tidigt i säng, med tanke på att jag inte sovit så mycket i natt! :)

Men tack familj, vänner och släkt för gårdagen! Det var roligt!! =D


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0