19/3

Hej!

Nu mår jag bättre! Skönt! Men är fortfarande tjock i halsen och lite trött. Men MYCKET bättre än igår! Tur att det inte blev långvarigt!

Idag har ja varit i skolan och haft diskussion om flugornas herre. Kunde inte missa det, eftersom jag åker bort en vecka nu! :)

Imorgon är det mycket att göra, först ska jag hämta pappa så ska vi åka ut till min stuga för att titta till det så det ser bra ut. Sen efter det är det skolan som gäller, och sen ska vi packa och åka till pappas jobb för att tvätta bilen. Sen sova, sen åka till fjällllllllllleeen!! Skönt!

Vi har med oss dator och internet så det kommer kanske en uppdatering någon gång under veckan! :)

Nu ska jag mysa med mina råttisar innan jag inte kommer träffa dom på en hel vecka :'(


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0