20/3

Idag mår jag inget bra igen :( Kände mig skaplig igår, sen inatt blev det värre igen.. Nu har jag även lock för ena örat så jag hör inget där. Kanske är lite skönt när vi är i fjällen, hör jag bara hälften så bra av när barnen skriker! :) Men dom är ju sötast ändå, även fast dom skriker!! =)

Idag har jag och micke packat så nu är vi så gott som redo! Jag skulle även tvätta min bil, se om jag orkar de senare eller inte. Ikväll åker vi till Lotorp och sover där, och imorgon bitti bär det av! :)

Uppdaterar ikväll kankse, om inte annat i veckan!


hejdå!


Kommentarer
Postat av: jessica

fan vad tråkigt när du ska bort och allt :( själv ligger jag hemma med influensa. det är det värsta jag varit med om. :s hoppas du får det kul! :)

2009-03-21 @ 10:10:55
Postat av: Linda

Heej! Kul att du hittade min blogg :). Ja klart att man ställer upp hoppas vi ses någon dag! kram

2009-03-21 @ 17:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0