5/3

Igår jobbade jag som sagt hela dagen lång! Var helt slut när ja kom hem! Så jag gick och la mig vid tio, och somnade kort efter det! :P Skönt!

idag ska jag plugga sen ska jag till skolan mellan ett och tre! Och efter det ska jag jobba igen på skois! Jag har mycket för mig nu!
Fredag morgon ska ja jobba på högbyvägen, sen blir det skolan sen lugnt! Kanske ut och gå med micke och siri. Om inte micke vill med så får jag och siri gå om hon har tid! :) Har du det Siri? :)

Och på lördag ska jag på spaaaa med mamma, lina och lotta!! i tranås! Ska tydligen vara fint där! Kommer hem på söndag igen! Och på söndag så ska jobbet till Wieslawa på fika och så! Kul att man gör mycket med jobbet! :D

nog tjatat!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0