Amy Diamond!

Jag kanske är larvig, MEN jag tycker att Amy Diamons låt som hon sjöng nu i melodifestivalen "This is my life" är så bra! :) Jag kan inte rå för det! =D Dessutom är hon är så gullig!

Idag har det varit lugnt, vi laga potatis, fisk och dlillsås! MUMMA!!! Har även varit i Lotorp en sväng, och polisen stog vid lilängsskolan med laser, där jag åkte dit :/ bläää.
Dom stog även i Lotorp tidigare idag! Är det någon fartkontroll vecka eller nått? Poliser överallt! :) Men det är ju bra att dom finns, även om jag var lite trött på dom när jag  åkte dit :) haha men som sagt, man kan ju inte skylla på någon annan än sig själv :S Så är det! :)
Men hörrni, om ni ser att polisen står med laser varnar ni de mötande bilarna för att visa att polisen står längre fram? Svara gärna! :)

Just nu är micke på träning, han skulle inte träna idag eftersom han är förkyld och allt! Så han kommer säkert hem snart! Träningen började halv åtta, sen han kommer nog kort efter det. Undra om det är nått bra på tv idag då? Familjen annorluna tror jag allt att det är! Det ska vi se!!


Siri! Om du läser det här innan tisdag morgon så hör av dig till mig då! Min mobil är sönder så jag har inte ditt nummer längre! Jag måste prata med dig om morgondagen! :)


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha det är nog många som varnar & blinkar med lysena ! Har dock inte körkort, men vet många som gör det :)

2009-03-03 @ 08:16:33
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag har inte behövt göra de än, men jag skulle absolut göra de! Emelie, inte bra att köra för fort! =) Ja skulle gråta floder om jag fick böter. haha.

2009-03-03 @ 16:06:22
URL: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0