..

Hej!

Nu är jag hemma igen efter vår spa helg! Det var grymt skönt!! Vi åkte åtta på lördags morgonen, så kom vi till mjölby, där gjorde vi vårt första stopp på en butik som ligger vid Mc donald´s märkeskläder fast till ett billigare pris! Där gjordes det av med lite pengar, så åkte vi mot tränås! Lämnade bilen och gick sedan i affärer! Då gjorde det av med mer pengar! Syster var nog värst tror ja! Som vanligt=D
Sen checkade vi in oss på hotellet, och fick sedan vår massage, var riktigt skönt, men samtidigt gjorde det ont eftersom jag har så många knölar vid nacken.. Massören sa att det var träning som gällde för mig del för att få bort det. Tack tänkte jag.. :S
Siri när går vi nästa gång? :) haha
Sen satt vi i badet, och så fanns det två bad tunnor och två bastu 50 meter från hotellet typ, skit kallt att gå dit! Men as skönt där! Så där satt jag och Lina ett braaa tag! Sen gick vi upp och gjorde oss fina inför middagen! 3-rätters! De andra tyckte det var gott, men det är lite för fiin mat för mig! Ingen vanlig mat liksom :S Men det är kul att prova nytt ändå!
Frukosten däremot var sjuuukt god! :) Sen blev det hemfärd, och självklart med ett stopp på IKEA!! :D

En lyckad spa weekend! :)

Idag är jag tillbaka i vardagen igen.. tvätt, matlagning, plugg och bllää! Men det är skönt att vara hemma hos sin älskade Micke och råttorna igen! :)


Nej nu ska jag diska också..
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0