Helluu

I söndags när jag satt och vräkte i mig en pizza fick jag skuldkänslor för första gången. Nu jääklar, igår va ja ute och gick, idag har ja varit ute. Okej det är inte så långt och inte så länge ÄN. Eftersom jag inte rört på mig sen jag spelade fotboll och det var när jag gick i åttan. Visst jag har varit med på gympa lektionerna i skolan. Det är allt. Så ni kan förstå om ja är otränad! Det är sex år sen!!

Men nu, nu är det slut på det!! Nu ska det här röras på fläsket och inte äta så mycket skräpmat! yeeeees! Beach 09! Här kommer ja!! =)

Imorogn ska jag jobba från tio till sju, och inom jobbet får ja min mer än det jag behöver röra på mig på en dag! Går flera mil på jobbet, in på lagret ut från lagret, in på lagret ut från lagret m.m.m.m.m.m.m.m.m.
Och nu är jag trött så nu har jag tänkt att gå och lägga mig! Gött!!



Hejdå!


Kommentarer
Postat av: jessica persika

höhöhö här är man seg på att svara! jag har inte gjort det va? :) Hahaha! Jo, visst blev det bra! Det är bara lite krimskrams som ska köpas nu, men det blv iallfall mycket bättre än innan. Jaförfasen, vi måste ses snart! Dra ett varv till donken eller vad som helst. :D Haha! PUSS

2009-04-01 @ 17:52:31
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/
Postat av: Lina

Kära syster!

Jag uppmuntrar dig verkligen till motion för att det är bra för hälsan på alla sätt och vis! Man mår mycket bättre om man rör på sig. MEN inte för att du är tjock!!! Sånt trams vill jag inte höra från dig eller någon annan! Du är precis lagom! Var glad för dina former, titta på mig och mina små utammade tuttar... ;))

Så, nu har jag fått min dos av tant för idag! ;))

Löv you!

2009-04-03 @ 09:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0