Lördag!

Hej!

Igår var det skola som gälde, sen var jag och Marie hos Siri och tittade på flugornas herre, vi ska läsa boken i svenskan och då kollade vi på filmen med så vi har ltie att jämföra med! :) Vi fick även paj, jätte god!!

Senare kom tjejerna hit och vi käkade pizza, kollade let´s dance och pratade! Trevligt Trevligt!
Och Micke ringde och berättade att Siri låg på sjukhuset, men vi visste inte vad som hänt, så då blev man ju orolig! Otäckt sånt där!
Nu på morgonen ringde siri till mig och berättade hur läget var. Hoppas du får komma hem snart! Så du slipper ligga länge!
Jag ska snart ringa till henne för en uppdatering! Stackars dig!! <3


Annars idag blir det lugnt, ska fara runt lite överallt idag! Blir nog bra! :D

Hörs sen kanske!

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: fanny

hehe jaa det är tydligt det ;) men vi måste styra upp något snart ju så ni får se undervärket ;P

2009-03-15 @ 00:20:40
URL: http://fannypearson.blogg.se/
Postat av: jessica

Jaa, jag vet. Kände mig inte alls på topp den dagen, men det är så svårt ju. Känns som tiden bara rinner iväg också. Men det löser sig nog :) Kunde ju inte, men kan gärna ses någon annan dag framöver! :) pusskrams!

2009-03-15 @ 10:46:05
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0