Måndag!

Hej!

Idag är det måndag och Mickes mormor och morfar kommer hit idag för att fira mig! Men vi får ringa och höra med dom om dom vill eftersom jag inte mår bra, illamående, förkyld och varm. Har inte tagit febern, ska göra det sen!
Grejen är att jag absolut inte får bli sjuk nu!!! För imorgon är det prov, sen jobb, onsdag är det jobb och jag behöver ha pengarna!!! Och på lördag åker vi till fjällen! Så detta får inte komma nu!! Det kunde kommit tidigare!! bläää

Igår pluggades det endel, ska plugga senare sen med, måste gå igenom allt tills provet igen! Men det gör jag när agne och viola åkt hem om dom kommer. För om dom kommer måste ja och micke dammsuga och torka golven så det blir fint, och så ska micke baka en kaka, så inte ja håller på med mina händer med basiller på! =D

Uppdatering kankse kommer senare
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0