Plugg

Hallå!

Igår var jag ja ledig från skolan och hade tänkt plugga massor med så fick jag rycka in och jobba på skois! Så det blev inte mycket av! :)
Har gjort lite nu på morgonen ska även plugga sen när ja kommer hem från skolan! Har redovisnig idag i skolan. det gillar vi inte! :) men det ska nog gå bra!

För övrigt händer det inte mycket! Sandur kommer hem imorogn så då blir det mys med tjejerna! :) Kul att träffa sandra, var ju ett tag sen sist!! =D
Lördag ska väl jag och Micke umgås och ta det lugnt! :)

Upptäckte även att blommorna i vardagsrummet vuxit lite föööör mycket, i krukan var det bara rötter överallt, inte ens en gnutta med jord fanns kvar. Så dom måste planteras om snarast så dom får lite jord att växa i. Se hur jag ska klara att planera om en blomma, har aldrig gjort de förut. Stog förut och funderade på hur man skulle göra! :) Så det ska vi prova oss på :p

Nu ska ja plocka undan lite och sen duscha för att sedan ta mig till skolan! :)

Nu tycker jag att det är dåligt med kommentarer här i bloggen! :) Så skriv gärna vem du är så jag vet vem som läser min blogg :P

ByeBye!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Vad då att jag alltid är värst! Inte! Även om jag var det denna gång... Skönt var det i alla fall! Med spa menar jag! ;))

Nu ska det jobbas igen.

Hej hej

PS. Jag tittar in ibland på din blogg! :))

2009-03-12 @ 12:04:06
Postat av: Marina

Här är jag :D en av dina mest trogna läsare... hehe ;D

2009-03-12 @ 20:10:34
Postat av: jessica

Jag läser såååååklart! ;) PUSS

2009-03-12 @ 20:22:05
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser ofta :) // A

2009-03-13 @ 08:10:22
URL: http://almabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0