Sista dagen i fjällen.

Hej allesammans!

Idag är det sista kvällen här i Fjällen. har varit en kanon vecka! Vädret kunde varit bättre vissa dagar iofs, men ändå har backarna och allt varit kanon! Och dessutom har jag orkar åka mycket skidor denna gång! Och idag har vi varit ute och gått. varvet var typ fem km som vi gick. Känns bra nu efteråt, men ja va trött precis då när vi va ute och knatatde.

På onsdagen fyllde Rickard år och vi var i affärerna och handlade lite. Tordagen fyllde Elna år också! Idag har vi tagit det lugnt, ich så skulle jag och Micke åka till Trysil och hälsa på Viktoria och Jonas men då car det tydligen snö kaos där så det blev inget :/ Typsikt!

Imorgon är det hemfärd och på söndagen blir det jobb! Tillbaks till vardagen! Men det känns skönt de med!! :)


Nog med skrivet från mig nu!

hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Fia

jasså ,då får jag fixa det då :P På risingsväg , limhamnshus.. : )

2009-03-30 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0