Söndag!

Halloj allesammans!

Igår var vi i rejmyre hela dagen! Vi käkade mat där och kollade melodifestivalen och hade det trevligt! Blev nervös där ett tag att ugglas skulle vinna!! Det skulle ju vara skandal, visst låten i sig är ju lite bra men man kan ju absolut inte se henne!  Jag höll på Måns, tycker den låten är as bra! Men den som vann duger gott och väl! :)
Sen åkte vi hem och jag somnade på soffan såklart! skööönt! Gick in och la mig i sängen vid halv ett tiden någon gång! Skönt!
Vaknade som vanligt idag klockan åtta. Det är något fel att jag inte sover så länge, eller så är det att jag känner stress och press! bläää
Idag är det söndag och det blir plugg SOM VANLIGT!!! vi ska även handla, och hinna åka till stugan för att kolla till det lite, skönt at slippa sitta med nosen i dom där jäkla böckerna hela dagen!!

Imorogn kommer Mickes mormor och morfar hit till micke för att fira mig lite i efterskott! :)

Dessutom känner jag stress inför veckan som kommer.. jag orkarintemer!!!
Måndag:PLUGG
Tisdag: Skola sen jobb
Onsdag jobb 10-19
Torsdag skola
Fredag: Skola sen städa, och packa
Lördag: FJÄLLEN!! Ska bli sjukt skönt att slippa tänka på skolan! Ska inte ens tänka på ordet skola då!! :)

På tisdag är det matte prov, som jag definitivt inte kommer skriva vg på och på torsdag är det redovisningar igen.

Förlåt för ett tråkigt inlägg! Men jag känner bara all press!
oh! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0