11/5

Jaha, då skrev man här igen då! Nu du Linda ska ja försöka fixa en bättre uppdatering! Du har ju rätt! :) Ska försöka bli bättre!

Idag har jag och Micke varit hos mamma och pappa, fixat med en present till bror heeela dagen! Han läser nog inte här men tänk OM. Så nu får veta vad det är efter onsdag! (om jag kommer ihåg)
Med tanke på vilka som läste, många var duktiga på att skriva vilka ni var, men ja har ett par till som inte skrivit vem du är enligt min statisik! Så kryp fram ut era hörn och berätta vem ni är! :)

Imorgon är det tvätt och städdag igen! Ska även ringa om en tid hos smådjursmottagningen om en spruta för Gråis, hon mår inget bra så vi ska se om hon kan få somna in istället. Det är tråkigt, men hon ska inte behövs lida, då är det bättre hon får somna in innan det..
Sen ska vi köpa två nya råttor, så de dör samtidigt för annars blir det konstigt när sakura dör och allt. Orkar inte förklara så ni kan bara hålla med om att det blir bra! Smidigast så!
Nu ska ja sätta mig framför tv:n och se om det är nått bra, tror inte det så om inte annat kan ja bädda rent i sängarna så ja får undan sängkläderna tills imorogn när tvätten sätter igång!

Imorogn ska även Micke till Kl- Industri. Hoppas han kan få nått jobb, annars har han fått någon månad på teknikbyggarna. Så om inte annat är det alltid nått!

Nej nu ska ja se om det blir tv, eller plocka iordning inför imorgon! :)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ann

Du får söka jobb hos oss... www.eniro118118.se

Arbeta hos oss!!!/Ann

2009-05-12 @ 05:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0