13/5

hej!

Idag fyller min bror år så vi har varit där och grattat honom! Ska ut till hans sommarstuga på lördag så då ska vi fira mer! :P Av oss fick han ett stort jäkla bord med bänk som jag micke och pappa byggt! Han blev så glad så! =) Det var ett riktigt projekt att bygga ihop de där bordet, men bra blev det när det var klart!

Igår gav vi som sagt Gråis en spruta, jag ville ta bort henne innan hon började lida av hennes rossel! Folk säger att det "BARA" är en råtta, men jag säger som så att vi alla prioriterar olika saker, jag kanske kan tycka att det "BARA" är en hund eller "BARA" en häst! För mig betyder mina råttor mycket eftersom jag håller på med dom mycket!. Så ni får tycka vad ni vill! Jag älskar dom iallafall!
Vi hämtade Gråis i en fin liten kista där hon låg så sött, hon var så lugn och fin! Så åkte vi till Lotorp och begravde henne på mamma och pappas baksida, och la lite blommor där också! Älskade Gråis!!

På kvällen sen åkte jag och hämtade en ny råtta eftersom Sakura inte får vara ensam, en råtta måste vara MINST två stycken! Så nu är de två i buren, En ny liten Agnes har vi nu, så liten så liten!

Idag har jag jobbat och nu tror jag att jag har någon slags migrän, sjukt ont i huvudet och spyfärdig!! blää
Hoppas det blir bättre, har en svenska uppsats imorgon på 3 timmar! jises!!
Nej nu ska ja soova!!

hejhej!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0