19/5

Hej alla glada/ledsna

Idag har jag varit i skolan mellan åtta och nio, sen hem för att tvätta och städa! Även lagat fisk, potatis och dillsås! helt sjukt gott! Sen kom Jessica och Emma hit, jessica var snäll och färgade mitt hår!! Det blev prrriima! Ska färga lite då och då för att gradvis göra det ljusare, får ninte färga för tätt som förra gången när mitt stackars hår blev så slitet!
Så tack jessica för hjälpen! Eftersom det blev så bra nu får du alltid färga mitt hår! ;) naevars!

Imorgon jobbar jag! på kvällen sen pratas det om att vi ska grilla någonstans och så! Får se, hoppas på bra väder!!
På torsdag blir det jobb igen, fredag med och lördag med! Fullt upp med andra ord! Bör även hinna med att komma till stugan snart så vi kan storstäda den! =) Uthyrd snart, och då måste den vara fint städad och så! :)
I söndags morse åkte jag och Micke ut till skärgården! Kom ut vid elva, var skit fint väder, så vi åt lite frukost/fika i solen, sen målade jag och mamma. Micke och pappa byggde en byggställning för pappa ska bygga ut ett ute rum i glas där! Sen tog vi båten och åkte ett varv, fiskade även strömming. Fick massor! Gav bort all fisk eftersom ingen av oss äter strömming, men det är kul att fiska! =) På kvällen blev det grillning och slapp framför tv:n, på måndagen var det dåligt väder så vi höll oss inomhus och spelade massa spel! Plockade lite i skåpen, sånt skit som mamma inte använder som vi ska sälja på loppisen! :P Sen efter middagen åkte vi hem, var inte hemms förns halv nio eftersom vi åkte först till åby sen lotorp för att lämna strömming! Skönt att komma bort ett varv men alltid lika skönt att komma hem igen! :)

Snart ska ja sova tror jag, helt slut! Gick ju upp tidigt med tanke på att jag hade skola i morse!! :/

Så god natt folket!
och Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: persika

Jag färgar gärna igen om du vill. :D Kolla Depend nästa gång, de brukar vara jättebra! De bleker lite mer. Åh, strömming är ju jättegott ju! :D Ska du sälja på lördag? Kanske åker in ett varv då :) puss!

2009-05-20 @ 09:15:04
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0