24/5

Hallå!!

Förstår inte att det alltid ska ta sån tid för mig mellan varje inlägg! Jag glömmer bort min blogg, men jag är inne på alla andra bloggar och tittar om någon skrivit!! Alltid lika kul att läsa, så nu hoppas jag att ni uppdaterat så ja får mig lite ny läsning! För det får ni av mig nu! :) Bättre sent än aldrig! =)
Lite kan jag skyllda på att jag jobbat onsdag, torsdag, fredag och lördag, varit massor folk att handlat nu så jag har varit helt slut i huvudet! Men det är ändå kul när det är lite fart på det hela!

Idag har jag och Micke varit i stugan och klippt gräs! Micke fick tag i grästrimmern och han körde ner så mycket som fanns på vår lilla trädgård! Små fina buskar och allt åkte ner. Fick gå efter och vakta vad han tog ner! Men det blev jätte fint när det var klart så! Skönt nu när det är gjort, känns det bra att lämna det när det ser fint ut!
Vi gick även och tittade lite på tomten vad som ska göras, så nästa vecka ska vi åka upp och sova där, och ta med pappas högtryckstvätt och tvätta bort all mossa på alla stenar, vi ska även storstäda där inne till sommaren! Och även fixa en liten uteplats i morgonsolen där man kan äta frukost! Lägga lite plattor och fixa lite! Kommer nog bli skit fint! Micke han har sina ljusa idéer ibland! Före och efter bilder ska vi försöka ta så ni kan få se hur det såg ut innan och sen efter. Alltid kul att se sånt, vi glömde ju ta före och efter bilder hur det såg ut inne i stugan innan vi började renovera. Ni kan inte föreställa er! Shet asså
Var så himla skönt att vara där ute ett par timmar idag, så underbart väder och allt! Så nu bara längtar jag tills vi ska sova där och styra och fixa till det lite!
Hyr ju ut det även i sommar men ska säga ifrån någon vecka att hyra ut så jag och Micke kan få chans att vara där. Blev inget förra sommaren! Så då mina vänner får ni komma och hälsa på! =)

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Elna och Alva! Alltid lika kul! Tisdag är det tvätt och städdag, sen till kerstin för hon fyller år! Onsdag är det jobb hela dagen, torsdag å dagen måste jag vara i Lotorp, morfar kommer med färdtjänsten från lidköping då! Mamma och pappa kommer hem vid fem, sen jobbar jag onsdag natt, fredag blir det väl att sova och även gå ett varv på Finspåns marknaden, alltid samma skit.. Men ÄNDÅ måste man gå en sväng! Finns ju trotts allt godis! :)
Lördag är det utgååång som gäller! Länge sen nu, hoppas kvällen blir lyckad! yes!

Nej nu har jag kramp i fingrarna snart!
Långt inlägg alltså! Hur många orkade läsa hela? Ärligt nu!! =)

Puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser hela din blogg.. :) Ska du ut på hotellet på lördag eller? Ska du ut med då?

2009-05-24 @ 23:56:51
URL: http://emmaaaarydell.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag läste hela :) Blir spännande med för och efterbilder sen, jag och T kommer gärna ner då ni är där. Kan vi grilla, dricka lite och sånt ju. Spela Sverige Spelet, hahaha. :D Nä, men det vi körde hos Emma måste jag bara köpa. Fyfan vad kul det var! :D Puss!

2009-05-26 @ 13:38:10
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag läser din blogg! :)

2009-05-30 @ 16:51:08
URL: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0