6/5

Hej!

Glömde visst skriva blogg efter kyrssningen!
Här kommer en liten uppdatering! Började med att vi kom dit och Vivianne som fyllde år visste inte att vi skulle komma, så när hon satt och åt i matsalen klev vi in och sjöng för henne. 18 pers var vi som kom. Hon blev så glad att hon började gråta! Så det var kul att hon uppskattade det så mycket som hon gjorde!
Sen att kryssningen absolut inte är min grej kom jag på där, fulla människor överallt och liv överallt, fanns ingenstans där man bara kunde sitta och kolla på folk liksom. Jag håller med sussie, att det ska ta ett bra tag innan jag visas på en kryssning igen! Men det var ju kul att träffa släkten.  =)

Efter det har det inte hänt så speciellt mycket, jag har hoppat matten, skulle ändå bara få G, och det hade jag redan liksom, onödigt att ha två! Känns himla skönt att inte behöva stressa mer över det nu!
Jag och Micke ska även flytta ihop nu är det bestämt! Ska göra adressändring och flytta ur mitt rum i Lotorp. VIsst jag har ju "bott" här innan med, men nu är det på riktigt! Nu klpper jag navel strängen, nu ska jag klara mig själv! Läskigt! :P Men det ska nog gå priiima! =)

Idag är det jobb som står på schemat mellan två och sju! Braaa! Nu behövs det mycket jobb om ja ska flytta och allt :P Så om någon som läser detta och kanske har ett fast jobb till mig att erbjuda? RING!!!! ;) Tänk om det ändå vore så enkelt! Bra det skulle vara!
Micke har inte heller nått jobb, dö tråkigt! Finns massa byggjobb i sthlm, han får väl flytta dit under en kort period att jobba. Hoppas den här krisen går över snart alltså..

Nej nu ska jag fixa iordning mig, ska till Gina tricot innan jag börjar jobba för att byta en tröja! Hinna äta måste jag göra innan jag börjar med! Bäst att sätta fart här!

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: jessicapersika

Jo, en kryssning med tjejerna måste det blir sen! Fan det är ju skitkul, Cinderella ska vi ta då också. Hahaha :D Dansa gärnet, firta med Håkan, hahaha. Vad kul att ni flyttar ihop nu :) Fast som du säger, ni bor ju typ ihop ändå. :) PUSS!

2009-05-07 @ 13:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0