28e

Nu blir uppdateringen tät här...

Igår var det jobb som gällde mellan 10 och 19! Tiden gick fort, så mitt upp i allt ringde mamma och berättade att Kenneth min farbror hade krockat i Risinge.. Läskigt!! Eftersom jag visste ju inte hur det hade gått eller något, det är det värsta. När man inte vet..
Han mådde iaf ok så han var hemma på kvällen igen efter undersökningar, vi åkte och tittade på deras bil som stog på macken, där står den och väntar på att bli skrot. Och när man ser bilen så fattar man att han hade änglavakt!!
Usch usch, idag är det jobb också 14-20, lite lagom pass, imorgon är det 8-13! Lagom det med! Har räknat mina timmar och ligger på gränsen till att bli för många.. Ska verkligen bli skönt att komma iväg!

Det värsta är att jag håller på att bli sjuk.. Förkyld och tjock i halsen.. Ska jag bli sjuk så får jag bli det nu, men gärna inte nu heller eftersom jag har jobb framför mig, men absolut inte när vi åker!! herregud vilken mardröm det vore!
Nej nu ska jag slänga mig på soffan och slappa lite innan jobbet! Hejehej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0