15e augusti!

Imorgon far jag och Emma till Ayia Napa för en veckas festande och solande!! Ska bli grymt skönt! Håller just nu på att packar vilket går mindre bra... jag är en människa som tar med mig överdrivet mycket kläder! Just nu har jag packat ner 4 st bikini, säkert 20 linnen, 5 par skor, 4 par jeans, och ja, ni märker hur bra jag är på detta. Jag kommer inte få igen väskan är det värsta.. aja det löser sig alltid!
Efter vi kommer hem är det dags för skogsröj med!! :)
Igår var vi till Grytgöl, någon rockkväll där. Vi hade som vanligt skit kul, dock ballade jag ur lite föööör mycket.. Helt stört alltså..

Mer detaljer än såhär får ni inte era nyfikna jävlar! :D haha
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0