10e juli

Hej! Tänkte jag ska försöka börja blogga, se om det håller eller ej. Det har ju som sagt hänt lite sen sist jag skrev..
För ca två veckor sen gjorde jag slut med Micke, ett sjukt jobbigt beslut. Men när inte känslorna är lika starka som dom borde funkar det inte. Men efter fem år tillsammans har man upplevt så himla mycket ihop, både sorg, glädje, kärlek och framförallt MASSOR med minnen tillsammans! Micke var min första kärlek och han kommer alltid vara speciell för mig! Jag hoppas att vi kommer kunna förbli jätte bra vänner, just nu vill inte Micke träffa mig och det känns väldigt jobbigt faktiskt.. Hoppas att det kommer funka om ett tag, för jag vill inte annat än att vi ska vara bra vänner och kunna prata med varndra om allt!
Men det har inte bara hänt jobbiga saker sen sist jag skrev.. Jag har flyttat till egen lya! Emma och jag hänger nästan natt som dag, och hon är min bästaste vän ;) <3
Midsommar tillbringade jag, Emma o Alex i arkösund, en rätt urballad helg om man säger så.. haha, men grymt kul! :)

Igår var det utgång på otten, utelivet är inget för mig alltså, det är bara en stor KÖTTMARKNAD alltså!! fy fan. Idag blir det häng med Emma, bla utomhusbio, och kanske ett varv till stan! ;P

Får räcka för denna gång, kommer fler uppdateringar :)
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: jessica

Vet hur det är, det var exakt likadant för mig!

Men du Emelie.. Jag tycker vi tar trädgårn någon dag sedan går vi till Hugos istället! ;)

Nu mår jag bättre iallfallm hostar dock lite. Men tycker vi tar en roadtip till söderköping snart!

2010-07-13 @ 13:01:52
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0