12e juli

Hej!

Just nu ligger jag i sängen o ska försöka sova, nu äntligen börjar det bli lagom temp så man kan sova!! Helt sjukt varmt både igår o idag. Jag borde inte klaga, MEN det är lite jobbigt faktiskt..

Igår ringde Emmas mamma o sa att Emma låg på sjukhus, gick o oroade mig hela dagen för min vän! Åkte in o hälsade på henne direkt efter hon hade ringt, det kändes skönt att få se henne! :) har även varit hos henne idag två ggr, men nu har hon fått komma hem igen! Ska träffa henne i veckan tänkte jag! Efter jag kommit hem från skärgården, åker kanske dit imorgon. Vi får se vad som händer.. :) På fredag är det iaf jobb, tillbaks till verligheten! Har dock varit väldigt skönt med semester! Första på ca 4 år :)


Allt känns bara konstigt, du lever ditt nya liv och berättar det för hela världen, snart ska jag berätta om mitt nya liv för hela världen!

Nog bluddrat om ingenting!
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0