16e juli

Då var semestern slut idag! Ikväll börjar jobbet igen! Det känns bra att sätta igång igen, har ju haft nästan tre underbara veckor med både väder och sällskap!
Började med midsommar som sagt, riktigt lyckat! Sen åkte jag ut till skärgården o enbart hade det skönt, där ute kom olika trevliga människor på besök! Sen har resten av tiden spenderats här hemma! Mycket häng med Emma o Sandra! Många spontana grejer ploppar upp då, och självklart massssor skratt!!
Nu i helgen blir det 13-timmars lör o sön! Sen ledig måndag, kanske blir en roadtrip då? :P

Föresten, jag och tjejerna har diskuterat lite om vad som kommer hända med våra liv? Mitt liv förändrades över en dag bara, just den dagen jag och Micke gjorde slut. Men nu då? vad händer nu? hur kommer mitt liv sluta? jag tänker olika alternativ om vad som kommer ske. Och det får som sagt framtiden utvisa! Emma har rätt när hon säger att man måste våga förlora för att vinna! Det stämmer.


Nej nu är det färdig skrivet, blir bara för djup känner jag! haha bildbomd kommer snart! När jag hittat nån kabel till min gamla lg mobil. Min mobil har som sagt gått sönder. Ska väl köpa ny, nångång... :)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0