20/7

Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev antar jag! Mer än att jag hämtat mina saker som var kvar hemma hos Micke, att slänga nyckeln i postlådan o lämna den tiden bakom sig kändes väldigt konstigt.. Och det blev inte bättre för att en granne på Nanolfsvägen sa "Jag hade hellre behållt dig än tre bilar ska du veta" det värmde när han sa. Så självklart grät jag då! Jag är en väldigt känslig person.. Det känns som sagt väldigt konstigt allt efter fem år ihop, nu är den tiden slut o nu ska man börja om på ny kula.. Blandade känslor, men livet ska tydligen vara såhär!
Idag har jag jobbat sen tog jag, emma o Sandra en promenad i Finspång. Inte varje dag man är ute o går där, vilket folk det finns alltså.. herregud! haha! Imorgon kommer mamma o pappa hit för att hjälpa mig få upp tavlor m.m på väggarna så det blir lite ombonat här hemma! Just nu har jag myskväll för mig själv! :)



Jag ger mig in i spelet, man måste våga förlora för att ha chans o vinna!!


nog bluddrat.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0