11e november!

Snart är det första advent och jag längtar!! Tycker det är så mysigt med all snö och kyla som är just nu! man får mysa ner sig i soffan och dricka julmust o äta skum tomtar! Underbart!! :)
Förövrigt har jag träffat en kille, Jim som jag skrivit om innan i bloggen. men då har ingen varit officiellt, nu är vi iaf ett par! jag är kär och galen och det känns så rätt! Ni kan tycka att det är tidigt att gå in i ett förhållande nu några månader senare efter att jag varit ihop med Micke i fem år. Tyck då det, för jag känner att jag inte gör något fel i det här och då är det rätt för mig. Visst det finns saker jag ångrat mig i efterhand jag gjort, men vad ska jag göra? (har inget med jim eller micke att göra) man måste leva i nuet, och det gör jag!!
Micke och jag är kompisar och det känns bra med det! jag hoppas att vi alltid kommer ha kontakten med varandra o följa varandras liv med nya förändringar. Micke kommer alltid betyda mycket för mig! Han är min första kärlek och vi hade fem år tillsammans som ingen kan ta ifrån oss!
Allt detta känns väldigt bra och jag mår jätte bra! Skulle kunna fördjupa mig massa mer, men det är många som bara är nyfikna som är inne o läser, och ni ska inte få smaska på mer godbitar! haha till er! :P

I helgen blir det släkt träff! Det ska bli härligt att träffa den galna släkten man har! :)
Ikväll bär det av till mitt andra hem, hos Jim! Myyyyys <3

ha en fin kväll mina läsare!
hejdå!
.

Kommentarer
Postat av: Sandra Laine

Wie, kul att läsa! :) Bra skrivet!

2010-11-11 @ 21:03:21
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad härligt Emelie att du är kär igen! Strunta i om någon har åsikter, det får stå för dem:)

Grattis till huset! Det är verkligen ett kanonhus Blir lite avens faktiskt!

Kram på dig!

2010-11-11 @ 23:19:26
Postat av: jrddi

2010-11-12 @ 08:16:31
Postat av: jessica

Är så glad för din skull Emelie :) Ja bry dig inte om vad andra tycker! puss!

2010-11-12 @ 08:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0