17e november

Hej mina läsare!
Just nu jobbar jag vaken natt, slutar sju imorgon bitti. Hem o sova ett tag, sen till läkaren halv elva, "operera" bort min leverfläck, och när det är gjort kommer jag vara sjukt stolt över mig själv!! Denna leverfläck har hängt över mig ett x antal år nu!!!
När det är gjort går jag på ett dygns pass! Går av torsdag eftermiddag, då blir det att åka till Rejmyre, invänta jim och mysa!! Får inte sova med honom på två nätter nu, mycket jobbigt när man är van att alltid få sova med sin kärlek!! Men jag ska överleva till torsdag, för sen får vi sova med varandra som vanligt!! :)
Blir kanske mycket prat om Jim här i bloggen, men jag är ju kär o kan därför inte låta bli! Passar det inte er kan ni dra! För det är såhär jag är! Så därför kommer det lite mer Jim! HA!
Har nu träffat Jims dotter Nellie! En jätte mysig tjej, och hon verkar gilla mig! Eftersom vi inte hann ses så mycket förra helgen när Jim hade henne kommer hon en extra helg! Nu på fredag - lördag! Se vad vi ska hitta på för skoj! :)

Nu står det väldigt still i kolan på mig vad jag mer kan skriva?
nej kommer inte på nått mer, så hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Laine

Mysigaste som finns att få sova med sin kärlek. :D Hoppas ni får en dundermysig helg! :D

2010-11-17 @ 08:37:57
URL: http://sandracrx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0