24e november

Hej alla glada människor i det underbara vädret!! :)
Kom precis hem från jobbet, jobbar som vanligt för fullt! Denna månad 165 timmar, och jag älskart! :D Igår gjorde jag advents fint här hemma i lilla ettan! Blev väldigt mysigt måste jag säga! På kvällen kom jim hit och vi slappade o möös! <3 till den mannen alltså!!!
Imorse började jag jobba före honom för engångs skull, och nu när jag kom hem från jobbet hade han diskat och fixat här hemma, det var så fint!! Hur snäll får man vara?? Underbart! :)
O ikväll ska jag till honom, fixa upp lite advents pynt där hemma med, han gillart inte lika mycket som mig, därför kan jag få hjälpa till!! :D

För övrigt har jag tagit bort min leverfläck, det gjorde sjukt ont, men oj va stolt jag var när det var gjort!! :D Nu har jag ett plåster på halva magen i väntan på att det ska läka nångång!!! tålamod Emelie......
Men nu har jag inget mer tålamod till detta inlägg..
Så hejdå! :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0