25e november

måste skriva idag igen eftersom jag såg att det var huuur många som helst som läste bloggen igår när den var ny uppdaterad! Så här kommer en till! :)

Igår skrev jag att jag skulle till Jim, jag gav mig ut i ovädret, sjukt halt på rejmyre vägen! När jag kom in i Rejmyre drog jag en pust att jag och micris kommit fram utan skador!! :) Väl där gjorde vi lite advents fint! Så mysigt så! :) Somnade tidigt även igår, helt slut!! Vaknade sent idag, som vanligt när jag är ledig :O Bäddade rent där hemma,plockade lite och gick ut o skotta snö! Det som är så kul, då kom granne Nr 2 o pratade med mig, nyfikna rejmyre bor, fast väääldigt trevliga!! Nu är jag hemma igen, ska bort till mamma sen o umgås lite med henne! :) länge sen nu!

Tillägg: JAG ÄR KÄÄÄÄR!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra Laine

Man blir så glad av att läsa om att du är så kär. :) Det gillar vi!

Mysigt med julpynt! Lite mer foton önskas!

2010-11-25 @ 14:22:18
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Syster

Vad mysigt att du är kär! Det är sååå härligt. Jag ska fråga Rickard om han är lika kär i mig som när vi träffades för tio år sedan... ;))

2010-11-25 @ 16:55:18
Postat av: Emelie

Sandra: Ja visst gillar vi det hårt!! :) Tur det inte blev nått med player Kalle! Då hade jag ju aldrig träffat min Jim!! :O Ok, jag ska försöka få upp lite bilder, är inte så jätte hajj på det här med blogg! :D



Syster: Visst är det mysigt! Jim ska med till fjällen så se till att ändra er om att hänga med ni också! Vi måste ju sätta Jim på sträck bänken då!! Klart rickard är lika kär i dig än! Ni som alltid är så mysiga mot varandra! "God jul hjärtat! önskar din Lina" ;)

2010-11-25 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0