11e oktober!

Inleder som vanligt att här var det länge sen man skrev! :D
Hade varit i Ullared sist jag skrev såg jag, blir nog ett varv dit snart igen, stora planer på intåg i mitt liv.. Men, delar inte med mig av det här, eftersom ni som läser inte kan kommentera vilka ni är!! Har ju fått reda på att Faster Ann läser, Så hej Ann! :) Och du vet ju redan den stora förändringen i mitt liv inom kort, till er andra som inte vet. Lååång näsa till er! ;)

Denna vecka är riktigt tuff på jobb, 64 timmar väntar till söndag kväll, dessutom känner jag mig inte 100% kry. Men här har vi inte tid med sjukdom just nu, det får bara inte ske!
Just det, en sak till som hänt. Fått jobb på ett till ställe, så nu är det 7 olika ställen som kan ringa o jag kan hoppa in o jobba! Fiint! :) Detta är schemat för veckan:
Måndag(idag): 21-07 vaken natt
Tisdag: 12-22
Onsdag: 8-21
Torsdag: Ledig! Läkaren kl 11
Fredag 14.30-22
Lördag 9-22
Söndag 9-22

Nu tycker jag att jag uppdaterat skapligt, hoppas ni njutit av ljuuuuvlig läsning ;) Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jag vet såklart oxå om den stora förändringen.

Läser dock inte din blogg så flitigt, men om du skriver på fb då du bloggat kommer jag titta in här :).

2010-10-11 @ 17:26:59
Postat av: Emelie

Det är bra Sebbe att du kommenterar så jag vet vem som tittar in här! Men yes, du vet också!! :)

2010-10-11 @ 17:40:40
Postat av: elin m

Jag vill veta vilken förändring! :D

2010-10-12 @ 21:48:34
URL: http://bleeditout.blogg.se/
Postat av: Sus

Hallåå kusin.

Jag läser ju och är troligen lika dålig på att kommentera som du är på min blogg ;)

MEN, jag vet ju inte den STORA förändringen!

Berätta för mig genast!! :))



Kraaam

2010-10-13 @ 22:55:33
URL: http://susiluring.wordpress.com
Postat av: Ann

Ja nu har jag tittat in igen!! Man får roa sig med att läsa bloggar när man jobbar natt! Impad av uppdateringarna!!

Kram Ann

2010-10-21 @ 02:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0