12e Oktober

Hemma från ett kvällspass nu! Så nu blir det sängen, ladda för ett nytt pass imorgon! Det går för runt alltså med jobb, men jag gillart! Fast det får inte bli för mycket! Men jag överlever! Trivs ju som fisken i vattnet på jobbet :)
Dessutom är jag ju ledig på Torsdag! Woonderbart! Då ska jag till läkaren klockan 11, ogilla skarpt! O så ska jag till syster som fyller år! Och kanske hitta på nått skoj med Jim! Sen var den lediga dagen till ända! :D
Besöksstatestiken gick i toppen för mitt senaste inlägg, även massa sms där folk undrar om förändringen! haha ;) Ni kan få vara nyfikna ett tag till! Mer info kommer senare ;)

Heejdå Mina vänner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0