13e oktober!

Nu är uppdateringarna täta här känner jag, men nu kör vi så länge gnistan finns! :D

Idag har jag jobbat igen, full fart från start till stopp! Sen hem till mamma o prata lite, sen har jag tvättat o bara slappat. Har blivit skrämd av grannens katt, och världens största spindel, ogilla spindar alltså!!! USCH! Imorgon är jag ledig vilket ska bli riktigt gött!! Ska mig ett varv till syster som fyller år! :)

Nästa vecka är proppad med jobb igen! Det gillas skarpt!!
Måndag: 11.30-22
Tisdag: 7-10
Onsdag- 7-16, 16-22, 22-07
Torsdag-7-14.30

Så mellan onsdag och torsdag bosätter jag mig på jobbet! :) fint!!

Har kanske sagt det förut, men. JAG ÄLSKAR MITT LIV!!!!! :D

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud Emelie... :P Du får ju ingen sömn, men du klarar nog det ändå ;D haha



Förresten, jag heter Sofia....Du kanske vet vem jag är ;D

2010-10-13 @ 21:45:10
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Ska du jobba 31.5 timmar irad? Helt stört :p

2010-10-13 @ 22:27:27
URL: http://sebbedavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0