28e oktober

Hopp, så skriver jag igen! kanske för att jag såg att besöks statistiken gick i toppen sen mitt förra inlägg! Det gillar vi, MEN ni är dåliga på att kommentera! ;)
Igår iallafall var jag hos Anton som fyllde fyra år, Anton är min systers barn! han är galen i blixten, så dom flesta av hans paket var något med blixten på! Av mig fick han ett blixten memori och en prutt kudde! Jag har glömt bort att det var så kul med pruttkudde, och det hade nog dom flesta gjort! Tänk vad en liten prutt kan pigga upp tillvaron! :)
Och idag har jag varit hos Siri och färgat håret! Blev mitt blonda kvar, Siri avrådde mig skarpt från att färga ifrån mitt blonda, hon vet väl att jag ångrar mig inom kort! O Jim tyckte också att jag skulle ha kvar det ljusa, o då måste man ju lyssna på det!! :) Nu sitter jag här och inte har något bättre för mig i väntan på att Jim ska komma, så därför får ni en uppdatering! :) Vi ska iaf till mamma o pappa ikväll, äta lite kvällsmat o Jim ska träffa dom för första gången! eller inte första gången dom träffas, men första gången i det här sammanhanget.. :) hehe!

Så är jag taggad till dubbeln med! Blev ändrat, så vi ska vara hemma hos Becka innan, vi blev helt enkelt för många i min lilla etta! :) Så det kommer bli grymt :D och imorgon är det jobb för första gången för denna vecka, och även sista gången! :D

ByeBye! :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Emelie vi har lite att prata om nu juu.. hallå jag måste ju veta att han ska träffa dina föräldrar innan du bloggar om det ;) <3

2010-10-31 @ 18:17:36
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/
Postat av: Philemon

Vad händer om man är ironisk? Fråga Micke om han sett sin dubbelgångare på MAX! Hehehe....

2010-11-04 @ 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0