28e september!

ojoj vad tiden går, och som vanligt länge sen jag skrev här! MEN också som vanligt är att några tappra läsare är inne! Tummen upp för er! :)

Sen sist jag skrev har det inte hänt så mycket, en ullareds resa där jag handlade som vanligt massa onödigt, men också mycket kul!! :)
En dubbeldans hann vi med i lördags också! Vi var ett gäng hemma hos mig, sju st! Drack o hade det trevligt, dock kom bara fyra av oss ut på dubbeln, dom andra drog sig hemmåt ;) haha men kul var det!! Ute var det som vanligt samma gamla folk! Men, en riiiktigt lyckad kväll ändå alltså!! :D
För övrigt har jag fått jobb på ett ställe till som är kanon bra!! Jag stormtrivs verkligen! Så nu är jag vikarie på sex olika ställen, det vore ju fan om jag inte fick jobba nu??

Är ju fortfarande singel för er som inte vet allt om mitt liv, dock har jag levt klart mitt singelliv nu, så snart är det dags att bli seriös igen! :)
Träffar en kille som heter Jim! En jätte trevlig o söt sak! :P se vart de leder så att säga! :)

Men, Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0