6e september!

Hej igen! Nu är jag tillbaka, ser att några läsare är flitiga  o kollar bloggen varje dag, utan att jag skrivit! Det gillar vi! Så här kommer ett inlägg till er!! :)
Ayia Napa var som sagt helt galet kul, blir att åka dit nästa år med, men då blir det två veckor!! :D Annars händer det väl inte så mycket i mitt liv, lite grejer kanske, dock skriver jag inte det här! Men jag bara älskar mitt liv, skulle älska det ännnnnnu mer om jag hade ett fast jobb!! :) Men men, sånt är livet!
I veckan skulle jag fjällsvandrat med mamma o pappa, men jag ångra mig. Så jag blir husvakt ons-sön istället!
Helgen då? har haft en nykter helg vilket har varit otroligt skönt!! :D Nästa helg blir nog en nykter helg det med! Funderar på att hänga med Jim o Erik till Göteborg på fredag, kolla cross! Inte min grej, men det är ju med trevligt sällskap så jag tror det kan bli grymt :) Så vi kör nog på det!!

Idag har jag även varit duktig o varit ute o sprungit!! Kors i taket jag vet, men ibland måste man överraska lite!! Nog bluddrat, nu måste jag fixa mig, jobb väntar idag! :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0