23e februari

hopp, jag stuntar nog i att skriva min inledningsfras idag. Nu är jag här iaf! magsjuk o jävlig.. dock bättre idag än jag varit, herreguuud. Nu spyr jag iaf inte, men eftersom jag inte ätit nånting sen i söndags vid två tiden så är jag väldigt utmattad som ni förstår.. tog mig hem till lotorp idag från rejmyre, har ju legat där o varit magsjuk sen i söndags. Så nu börja det suga lite i Lotorpstarmen, och kitty tarmen ska vi inte tala om! Herregud vad jag saknar henne!!!! :)

Som ni vet har jag ju flyttat in i huset nu! Det känns riktigt bra och jag är nöjd med resultatet! Har till o med klarat av att sova en natt här ensam, pluspoäng till mig! :) Jim är ju alltid med mig så jag slipper ju sova ensam som tur är :) Det kan ju kännas lite onödigt att jim är mycket här hos mig men ändå betalar sin hyra i rejmyre, så visst har vi pratat om att flytta ihop! Det kommer vi göra också! Vet inte hur lång tid det dröjer, men inte allt för länge skulle jag tro. Vi trivs med varandra så varför inte satsa på oss då? Så nu kör vi!

Här kommer lite bilder på huset för er som inte sett på FB! :)

Del av köket innan! Lägg märke på bruna lister vid skåpen o beiga dörr karmar..




Det som idag blivit sovrum!




Hallen! Samma sak här, beiga dörrar o karmar (?)





Sovrum, dålig bildkvalité men har en sjukt snygg fondis där bakom! :P





Hallen, efter!




Kökets matplats!








Köksdel, annat kakel, lackade luckor, nya handtag, se vad enkla medel kan piffa upp!! :)




Mitt fina kakfat med lite dekorationer på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0