26e januari

Halloj alla läsare! Som vanligt ett tag sen, men nu är det dags för ett inlägg!
Annars om dagarna håller jag på i huset, men det går väl sådär, mest motgångar så jag börjar lägga det lite på is o ta tag i det när hantverkarna är klara, orkar inte gå o vänta på dom o dutta lite här o där. Så vi får se till helgen om jag o jimpy kan göra något! :) Förutom huset är jag ju såklart med min kärlek som är bäst!! Han hjälper såklart till massor i huset med, det är en kille som inte har tummen mitt i handen som pappa säger! Det gillas av mig, o pappa med!!! :) haha! Finaste Jimpy alltså!! Jag är så nerkärad :D

Inatt jobbar jag, sen imorgon ska vi väl börja med att försöka ta oss in i huset, eftersom en hantverkare bröt av nyckeln i låset idag, så just nu kommer vi inte in i huset, se hur vi ska ta oss in. Får slå en ruta i nödfall! Fredag kväll blir det resturang med Jim, vi behöver det! Myyyysigt! :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så nu rundar jag av!
Ha det bra alla läsare!! :) Vet dock inte vilka ni är, eftersom ni aldrig kommenterar.. moorrrr ;)
HEJDÅ!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag läser:)

2011-01-29 @ 23:38:12
URL: http://sahaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0