16e maj

Som vanligt länge sen jag skrev! Men så äre!! :)
Sen sist jag skrev har det inte hänt så mycket nytt, jobbar på och trivs som fisken i vattnet! Jobbet är underbart o för att inte tala om arbetskamraterna!!! Jag vill inte att det ska ta slut i december!! :( Men så är det, bara att gilla läget!
Umgås med Jim som jag snart kan kalla Sambo dessutom! Eftersom Jim sa upp sin lägenhet när vi var i fjällen så kommer han flytta in här hos mig i Juni!! :) Underbart ska det bli alltså! Är lika kär nu som i början alltså! Han är för fin den där Rundbladar´n! :)

Snart ska jag åka in till stan för att möta upp Jim efter hans jobb, så ska vi köpa heltäcknings matta till sovrummet! Dags att få iordning på övervåningen med tanke på att Jim flyttar in snart, då måste övervåningen vara redo att bo i! :) men det ska vi greja!!
Känner att jag inte har något att skriva om, så jag rundar av här! Men nu vet ni ju att det är bra med mig iaf! Som ni saaaknat mig! :) Lägger in lite bilder åt er med!

Hejsvejs!


Drog ju till med en hårförlänging, men nu är den borta. Men snyggt vare!!


Vi brände oss lite snyggt i fjällen, lägg märke till brors vita sträck i pannan!



Satte dit ett tandsmycke, sitter fortfarnade o ett par år till hoppas jag! :)


Gjorde naglar som jag lyckats pillat sönder...


Råkade som vanligt bränna mig.



Vi köpte en studsmatta åt Nellie, som blev en överraskning när hon kom hem hit!!


Nya sommargardiner i sovrummet!


O nya gardiner i vardagsrummet! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt ditt tandsmycke?
svara gärna på mail, vore jätte snällt :)

2012-10-03 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0