17e maj

Idag är det 17e maj, nått speciellt datum för norskarna? Vet ej vad, men nått är det! har bara hört talas om den där 17e maj! :)
Idag har jag jobbat, fått massage och så har Emma varit här o färgat min utväxt, vilken blev asa bra!! :) Emma är ett riktigt proffs alltså! Nu sitter jag här o har målat naglarna! Jim är iväg o springer, idag skulle han försöka dra en runda på två mil (?) För mig hade det räckt med 2 KM!!!! :D
I veckan blir det jobb, tors klyva massa ved, sen på lördag blir det ev att följa med Jim till Jönköping o kolla när han tävlar i SM! Hans mormor o morfar skulle med, så då har jag sällskap, o dom har husbil. Så är det fint väder kan memlan passa på att sola!! :)

Så, nu har ni fått en uppdatering till, passa på när besöks statestiken är i toppen! ;)

heeeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0