12/4

kors i taket! Jag skriver idag igen! 😨😃
 
dagen började vid sju då fisen i vanlig ordning bestämmer sig för att det är godmorgon! 😊
så vi åkte till stan med mamma för att handla lite blommor, Jim o pappa har styrt i logen med att ta ut husvagnar. Så nu är vårt lilla smultron ute! ☀️👌
när vi kom hem från stan blev vi bjudna på middag hos mamma o pappa! Alltid lika gott! 😃 Jim o pappa har även satt på vinterdäck på 2 av 3 bilar! Bara bussen kvar! Att få på sommardäck är allt en härlig känsla, då vet man att värmen är påväg! 😃 
 
imorgon ska vi bara vara hemma jag o fisen. Planreta lite blommor ute tänkte jag! 😊 o hoppas det är fint väder så jag kan hänga lite tvätt på tork ute. Det luktar så gott om kläderna då! 
 
Nu ska jag kolla sista delen av Johan Falk, sen blir det att sova! Jim sover redan bredvid, och fisen sover sött i sin säng! 😍 
 
godnatt alles! 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0